środa, 21 kwietnia 2021

kiedy wsiąkasz po uszy bo odkryłaś audiobooki a do tego masz nową zabawkę na ręce~!!!

Od pewnego czasu przestałam czytać książki.Nie umiem się skupić nad tekstem, często mnie nuży, kartkuję szukając końca.
Z filmami mam podobnie.Czasem coś tam obejrzę ( Młoda ma abonament Netflixa),ba nawet jeden czy dwa seriale mnie wessały ( i nie była to Gra o Tron) i to by było na tyle.Wokół jest tyle beznadziei,szaleństwa wręcz, wszyscy kłamią,ludzie skaczą sobie do gardeł o byle pierdołę to po co mam się jeszcze dołować jakimś ciężkim filmem czy powieścią.
O !!! Programy typu - "Pokochaj lub sprzedaj",remonty i temu podobne to tak.Jeszcze zerknę bo tam wszystko kończy się dobrze;). Wiem ,płytka jestem ale cóż.

Szukałam jakiegoś "zapełniacza czasu" kiedy X-men w drodze a ja bez pracy bo jesteśmy zamknięci.I jeszcze nie wiem jak długo ,bo poluzowali w 11 województwach ,niestety moje należy do tych nieszczęśliwców w których lockdown trwa nadal w pełnym zakresie ;(.
I wymyśliłam audiobooki.Darmowe od razu rzeknę.Na youtubie jest ich sporo to cczemu nie skorzystać? I hehehe,od razu sięgnęłam po moją ukochaną,nieśmiertelną panią Agatę Christie....Jej kryminały bardzo lubię,mam wszystkie,niektóre prawie znam na pamięć ale słucha się bardzo przyjemnie...i jaki to świetny usypiacz!!! Kładę się o 20 do łóżka,ciemno wszędzie,głucho wszędzie,nastrój jest,włączam komórkę i dawaj słucham;:))

To jedna sprawa która mnie wessała ostatnio.Drugą jest....smartwatch.Nigdy nie byłam gadżeciarą.Komórka? Stara,wysłużona,grunt że działa .A teraz? X-men potrzebuje porzadnego fona w trasie to jak zmienia na nowszy model to ten starszy dostaję ja.I zrobiłam się nowoczesna.Ostatnio koleżanka pisała o jakiejś opasce na rękę.I cuda robi i gada i sprawdza poziom stresu i takie tam.
Zaciekawiona poszperałam w internecie,zgadałam się z córką a tu wtem - ona sobie właśnie kupiła!!!

Na dokładkę matka dostała trzynastkę i przytuptała z kasą - masz tuv ,będziesz mogła sobie coś kupić na imieniny.MAMO!!!!!!!!!!!!!!! zakwiliłam,imieniny tto ja mam dopiero w grudniu!!!!!!!!!!!! Teraz ,niedługo co najwyżej urodziny.No to masz na urodziny,rzekła mać i wcisnęła mi kasę.

Od dawna chciałam mieć zegarek na rękę.Irytowało mnie wyciąganie fona z plecaka,z kieszeni czy saszetki,kiedy np zimno jak diabli i masz rękawizki i żeby zadziałał to trzeba ją zdjąć.Wrrrr.Przemyślałam sprawę i mam - zegarko informator.Super zabawka;).No taka jestem nowoczesna!

KLIK------>>>>Garret Naomi

Paskud jeden każę mi się ruszać jak za długo siedzę.No to się ruszam.A to z Rudką na spacery chodzę,a to odkrywam nowe miejscóki w mieście.

Nawiedziłam ZIELENIEC szumnie zwany Parkiem Kępa- no kępa drzew to była;))),przyjemne miejsce z czynną tężnią !!!



Nie byłoby w sumie tak źle gdyby nie martwienie się o znajomych,którzy zachorowali na tego covida...;((.
Jednym się udało z tego już wyjść choć lekko nie było. Od pewnego czasu choruje moja całkiem fajna znajoma.Niestety,wylądowała w szpitalu i nie jest dobrze.Walczy a ja mocno,mocno trzymam za nią kciuki.Zresztą nie tylko ja, taka tam cała nasza grupka przyjaciół;)).

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak,bardzo mi się spodobał i chciałam skórzany pasek;)

      Usuń
  2. Nie potrafie przekonac sie do ebookow. Jestem wzrokowcem, wiec jak sama nie widze a cos mi tylko burczy w uszach to po kilku minutach sie wylaczam i zupelnie nie rozumiem o co w tym burczeniu chodzi:))
    Dla mnie tylko ksiazka, moze byc Kindle albo papierowa ale ja musze czytac oczami za co czesto place wysoka cene, bo mam Syndrom Suchego Oka wlasnie glownie od czytania/ogladania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam tygodniki - kupuję matce a potem dostaję w spadku,czytam też miesięczniki.Fajne- historia,poznaj świat ....tego typu rzeczy.Czytam też artykuły w necie jak najbardziej.
      Jednak tak jak napisałam (też jestem wzrokowcem ) ale polubiłam słuchanie ;)

      Usuń
    2. a i na razie słucham książek które znam dobrze,widziałam też filmy nakręcone na ich podstawie (cała seria z Poirotem i panną Marple) a i musi lektor DOBRZE czytać, z zacięciem,to mnie to wciaga;)

      Usuń
    3. Na pewno wiele zalezy od lektora, niektorzy tak czytaja jak by sami byli w letargu:)))

      Usuń
  3. wysłuchałam wielu książek kiedy pracowałam sama na popołudnia, to był znakomity sposób na samotność
    Włączyłaś sobie opcję "sen"? Poda Ci jakość i ilość snu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak włączyłam niemniej nie zawsze działa co mnie irytuje.Niestety podobno żeby było idealnie mój jest za tani;(.
      Ale koleżanka podała mi apkę na telefon gdzie dodatkowo dowiesz się czy chrapiesz i co mówisz przez sen;))))
      Aplikacji Sleep Cycle w telefonie. Bezpłatnej wersji, nie premium.Muszę wypróbować;)

      Usuń