czwartek, 25 marca 2021

no to czas przelecieć marzec bo już w zasadzie się kończy....

Koszulka funkcyjna,już taka elegantsa polówka,z haftami wykonanymi przez koleżankę prezentuje się tip-top i w końcu mam respekt i co prawda nie spokój ale zrozumienie wśród klientów.Pokazuję na emblemat i idę dalej....





Moje zdjęcie że tak powiem od dupy strony też niczego sobie ;)))))))))).Spodzień też zmieniłam,bo koleżanka orzekła że czas wyglądać jak człowiek!
Kolejnym pprezentem był przepiękny wisior a raczej dwa.Na Dzień Kobiet. X-men kamienie zbierał na klifach Dover,potem wiózł przez Europę i nie tylko bo zapomniał dać po powrocie i przejechały z nim piękną trasę .Były nawet w Kosowie! .Kamienie....jeden zielonkawy,drugi różowawy ale poczernione i idealnie się wpasowąły w metaloplastykę.Oprawa zamówiona u koleżanki która takie rzeczy robi......"serca dwa Młoda i JA".....



W pracy męski personel roznosił z tej okazji kwiotki a dokładniej doniczki z zalązkiem hiacyntów.Uwielbiam je !!!! Moje wspomnienie dzieciństwa, zapach bardzo mój.Po kilku dniach rozwinęły się pąki z potem.....


W tzw międzyczasie poszłam z matkąna drugie szczepienie.
Właściwie pojechałam bo niby do przychodni 300 metrów ale ona raczej nie dojdzie.Durno brać taksówkę ale oj tam.Przecież nie za darmo.Dałam gościowi 20zł,bo mama nalegała- zbierała drobne specjalnie na taką okazję.Wszyscy zadowoleni.
W przychodni jest osobne wejście do korytarza gdzie mieszczą się gabinet lekarski( bada tam lekarz pacjentki przed szczepieniem) oraz gabinett zabiegowy gdzie szczepią i /lub ewentualnie udzielają pomocy.Dobrze zorganizowane,bo omijamy wejście głowne i nie stykamy się z innymi ludźmi.Niestety było tam nad wyraz gorąco.ja rozumiem ze starsi potrzebują więcej ciepła ale bez przesady!!! Matka nie najlepiej to znosiła ,dodatkowo jeszcze w maseczce! Utrudnieniem był też przedłużający się czas oczekiwania na ...no właśnie, na co? Ano zawiesił się system i nie można było działać.Wszyscy czekali na informatyka,który szedł.Szedł.Szedł i szedł ....Pół godziny zajęło mu dojście do nas z terenu przychodni....
No ale jak doszedł to było już z górki . I matka weszła przed pewną krową która wepchała się za pierwszym razem przed nią chociaż później przyszła i młodsza i o wiele sprawniejsza;>>>>
W pracy jak to ww pracy.Raz pod górke, raz z górki i jakoś się kręciło.Do czasu....bo dziś czyli 25.03.2021 roku o godzinie 11 odbyła się końferencja tfu ,tfu i obwieszczono totalny lockdown.....Z zamknięciem mojego miejsca pracy włącznie! No tego jeszcze nie było,nawet w zeszłym roku były budowlane otwarte acz z ogromnym limitem klientów( ja nie chodziłam do pracy - czytaj nie zarabiałam- ponieważ blokowałabym miejsce dla potencjalnego klienta prawdaż.....50 osób na cały sklep a ja tzw firma zewnętrzna).

Więcej radości miał mój X-men który miał przygody typu- zepsuty alternator,problemy z serwisem,asistance jak zwykle chciało najmniejszym kosztem ale się zawziął i wylądował na kilka dni w całkiem miłym niemieckim hotelu.

I nie żałował sobie z posiłkami,skoro to na koszt ich....
No doooobra.Nie ogarnę ww ten notce wszystkiego.Ciąg dalszy marca nastąpi;)

7 komentarzy:

  1. Piekne te wisiory, to taka moja bizuteria, uwielbiam takie klimaty. Koszula funkcyjna super i co wazne dziala, zdjecie od dupy strony pokazuje, ze masz fajny tylek i ladne wlosy.
    X-men sie zalapal na nieplanowany wypoczynek i dobrze, czasem tak sie udaje znienacka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że ci się spodobały;))) Cudny prezent od X-mena dla kobiet w domu.I fajnie że mogłam powiedzieć co chcę.Litery na nich to pierwsze litery naszych imion;). Tak,świetnie trafił,chociaż po pierwszej dobie znów go wyciągnęli do serwisu i czekał w aucie na decyzję kilka godzin;(. Jednak częćmiał tylko JEDEN serwis i to w centralnych Niemczech i znów pojechał do tego hotelu na dwa dni.Dostał inny pokój z trochę innym wnętrzem i spokojnie sobie wypoczywał;)

      Usuń
    2. A Ty co adres do mnie zgubilas??? 😂😂

      Usuń
  2. Super ta koszulka i dupastrona też niczego sobie 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Przychodzi baba do lekarza.
    - Co pani jest???
    - Krawcowa!!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń