czwartek, 11 czerwca 2020

dawno nie było o....

np.o spacerach z Rudą;))))))

Dziś pogoda rankiem dopisała to wybrałam się na Stawiki.Żeby nie męczyć piesa za bardzo postanowiłam pojechać tramwajem.No ja z nią nigdy ale Młoda i owszem kiedyś tam jeździła.Niepokoiłam się trochę ale poszło sprawnie.Zwinęła się w kłębek u mych stóp i tak sobie jechałyśmy;))
Niemniej wyszło że byłą mocno zestresowana bo po wyjściu z tramwaju ekhm,zrobiła kupę....( trzy już zwaliła idąc na tramwaj;))).
Rankiem na Stawikach było cicho,spokojnie,mało ludzi , Rudka przy pierwszej okazji dała nura z rozbiegu do wody i ach i och jak przyjemnie;))).
W końcu po wodnych szaleństwach zaczęła wysychać,to pomyślałam że wrócimy także tramwajem bo upał i przez miasto,szkoda Rudeńki.Gdzież tam....prawie że sucha zanurkowała ostatni raz i hm, no to usiadłam w takiej jednej dość eleganckiej knajpce,gdzie mają stoliki na pomoście i czekałam aż wyjdzie z wody.No tak...wyszła.Nie otrzepując się runęła między stoliki.................Elegancka to była kałuża,mokre deski i lejąca się woda z futra....Ale Rudka szczęśliwa.Dobrze że mnie z tej knajpy nie wygonili;))).





a skoro już jesteśmy przy kupie............


Dla zawodowego kierowcy istotne są parkingi z toaletą i prysznicem.Stał sobie X-men na odprawie celnej i marudził bo we Francji w zasadzie żadnego otwartego prysznica nie udało mu się namierzyć.Bez sensu !!! Że niby wirus to nie wolno ? A jak się człowiek wykąpie to lepiej się czuje i zmywa zarazki co nie ? Acz to Francja oni mieli wstręt do kąpieli woleli pachnidła....No to żele bakteriobójcze i owszem są wszędzie i to pachnące;>>>

Bardzo mu się już chciało do toalety i jadąc po towar zauważył czynny market!!!!!!!!! Poleciał do toalety i....dzwoni - tuv,jaka ulga ale wody nie ma!!!! Nie wiedziałem jak spuścić!!! Co się sarenka namacałem różnych takich dingsów i nic! Jak się namacałem to się musiałem odkazić potrójnie ! ;)))

I to byłoby na tyle na razie....

7 komentarzy:

  1. Pewnie spluczka w toalecie dzialala na fotokomorke, ktora sie uruchamia przez ruch. U nas wiekszosc jest takich wlasnie tyle, ze nie zawsze zaskocza jak czlowiek wstanie z kibelka i czesto wlaczy sie dopiero jak jestem przy drzwiach:)) a czlowiek sie denerwuje, bo chce sie pozbyc tego co zostawil:))
    W przypadku mezczyzn to jeszcze bardziej denerwujace bo oni zalatwiaja sprawy glownie na stojaco:)
    Spacer stresujacy ale i tak udany a to najwazniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pewnym momencie pomyślałam że może jego chudy polski tyłek przyjął złą pozycję,bo akurat musiał na siedząco i coś tam nie zadziałało;))))))))))))))

      dora mi powiedziała że może tak być,że jak zamknie drzwi to dopiero się spłuczka włączy ale.........powiedziała o jeszcze jednym dziwie!!!
      Sedes a raczej deska klozetowa się obraca i spłukuje dopiero!!!

      a w restauracji poczułam się niezręcznie.I nieważne że siedziałam na pomoście z desek niejako na wodzie ale kelnerki są ładnie tam ubrane,jest menu i dobre jedzenie i często są rezerwacje na stoliki.Przerosiłam kelnerkę ale ta powiedziała że nic się nie stało i że świeci słońce i wyschnie.

      a i co mnie ( po cichu ) ubawiło- siedziały przy sąsiednim stoliku dwie starsze panie,(odległość zachowana 2 metry ale i tak było słychać) ,zamawiały piwo.Jedna z nich spytała o ciemne....kelnerka wymieniła dwa rodzaje i dodała że jedno z nich to lane.
      JAK TO LANE ?!? Nieee rzekła pani,lane to NIEBEZPIECZNE,nie powinno się teraz takiego pić.

      Usuń
  2. Spłuczka spłukuje samoistnie a deska zaczyna się przekręcać i się dezynfekuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lata temu w Krakowie poszedłem z korepetycjami do panienki; musiałem skorzystać z toalety - i szok! Niby normalny górnopłuk, ale nie ma żadnego sznurka ni łańcuszka - ba, nawet dźwigni nie widać... Okazało się, że trzeba było pociągnąć w dół rurę...

    OdpowiedzUsuń
  4. 30 year old Accounting Assistant IV Aurelie Pedracci, hailing from Leduc enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Cycling. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Ferrari 275 GTB/4. post informacyjny

    OdpowiedzUsuń