środa, 29 kwietnia 2020

budzikom śmierć !@

Siedzimy sobie w domu,spędzamy czas razem z X-menem i jesteśmy tak sobie po cichutku szczęśliwi.
Wstajemy kiedy już nie możemy leżeć,chodzimy z Rudką na spacery,pijemy wino bycząc się na huśtawce.Jest dobrze!!!
Kupiłam sobie kwiatki,posadziłam na parapecie przy huśtawce i wywlekłam z domowych pieleszy dżunglę;).


Kwiatki to pelargonie czerwone i złoty deszcz - żółty.Nie wiedziałam że są kwiatki o tej nazwie!!! Złoty deszcz....no ale ładnie wyglądają więc ok;).
Od zeszłego roku mamy zamiar pomalować na nowo salon i sypialnię.Nawet na sypialnię farba została dawno temu kupiona!!! Jest bardzo ładna,delikatna,taki jaśniutki odcień błękitu. Tak pomalujemy ściany trzy i sufit,czwarta ściana będzie ciemniejsza.Ale to dopiero pokażę.Wczoraj i dziś X-men malował.Mieliśmy jakieś tam plany na weekend ale z powodu wypadku i bólu mostka daliśmy sobie spokój .Ucięłam jazdy samochodem ,niech odpoczywa od kierownicy.
Chodzimy na spacery które i tak go lekko męczą.Niemniej robimy po te 5 km dziennie,Rudka zadowolona a i my też;)).
Taka sytuacja - chodzimy na tereny górki środulskiej.Po stronie parku bo reszta już zniwelowana i zniszczona przez durne budowy.Weszliśmy tak na wpół zbocza,cień,ławeczka,myślę dychniemy,X-men odpocznie bo zapomniał jak się chodzi przez półtora miesiąca za kierownikiem).
Siedzimy,przyjemnie,nikogo,NIKOGO w zasięgu wzroku,zdejmuję maseczkę i ..............................pamiętacie film "Truman show" z Jim Carrey?
No jak chciał zboczyć z prostej drogi to nagle tłum się wyłaniał i chodzili ludzie w te i w tamte?
No to ściągam maseczkę i ................podjeżdża wóz dostawczy zieleni miejskiej,wysiada facet i zmienia worek w koszu na śmieci.............wtem ,nagle pojawiają się dwaj faceci pchający swoje rowery a z drugiej strony nadciąga baba na spacerze.
NIE DO UWIERZENIA !!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście maska ląduje na paszczy.Po chwili wkurzeni wstajemy i idziemy dalej a oni...........NIKNĄ w dali sinej.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm....................
A to zdjęcie jak wygląda postęp prac malarskich.
X-men sam maluje acz idzie to powoli z powodu słabości jeszcze pewnej.Sufit pędzlem leci bo niestety ja kiedyś tam malowałam wałkiem i to kilak razy ale trzeba skrobać farbę.Wałkiem już się nie da. X-men za słaby a i front robót się z nagła powiększył,mamy zajęte kilka ostatnich dni od świtu do nocy.Pomagać będzie mój chłop dzieciom,trzeba pruć sufity coby podciągnąć wodę na poddasze.Oj będzie się działo;)))).

27 komentarzy:

  1. Miał biedak odpoczywać, a Ty zdążyłaś zapędzić Go do malowania sypialni i szykujesz Mu prucie ścian. Biedny X-men... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam się wzion!!!!!!!!!!
      Nie potrafi usiedzieć;)))

      Usuń
  2. 😀😀😀Jak dobrze, że już razem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak;))) bardzo się cieszę.Brakowało mi jego obecności.
      Znów sporo spraw na niego czekało do tego ten odkładany na niewiadomokiedy remoncik.Dobrze szło ale pit roczny trzeba zrobić i cały dzień do tyłu;(.wrrr a tak sie nudził na parkingach!!!

      Usuń
  3. Budzik to biskup!!! Chcesz go "wynieść na ołtarze"? Ich tam i bez tego jednego jak psów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no popatrz,na nawet nie wiedziałam że ktoś taki istnieje;)

      Usuń
    2. Co za karygodny i grzeszny brak wiedzy świętych przewodnikach wiary? Czuję swąd siarki...
      Tymczsem... To się ma zupełnie inaczej...

      Usuń
    3. ;)) dobra,może nie siarki ale Wiedźmą być mogę;)))))))
      tylko czy ja lubię palenie na stosie ? acz próbę wody bym przeszła,koncertowo idę na dno bo pływać nie za bardzo potrafię...

      Usuń
  4. Tytuł mi się podoba. Nie lubimy tego urządzenia, zwłaszcza ja i synek.:) Mąż i córka łatwiej sobie radzą z porannym wczesnym wstawaniem.
    Kolor niebieski to jedyny słuszny kolor.:)
    Tylko niech X-men nie szarżuje z robotą i trochę się pooszczędza.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))
      nareszcie się wysypiam,to jest jeden z dobrych objawów siedzenia w domu;))).
      Ten delikatny błękit jest ...no jest ładny;)))

      Usuń
  5. Jak najwięcej drobnych radości! Choćby były niebieskie albo w maseczkach! ;-)
    A co do tytułu: https://youtu.be/4ggVYsZoZiA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;)))
      lecę zobaczyć co mi tam podesłałeś;)

      Usuń
    2. Interpretacja X-mena - "rano trzeba wstać ,chłopu dupy dać" :))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  6. HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUU!!! Wszystkiego najlepsiejszego!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować!!!!!!!!! :)))
      co prawda zmiana kodu mną lekko wstrząsnęła ale co tam,byle do przodu;)))

      Usuń
    2. A tak, to czasem sprawia problemy, jak musisz coś w urzędzie jakimś wpisać.:))) Trzeba pamiętać o zmianie.:)))
      Ja sobie uświadomiłam, że od listopada będę mogła mówić: "przeżyłam pół wieku".:)))

      Usuń
    3. ;)))
      TY ?!? Pół wieku?!? no chyba żartujesz?!? nie powiem ale życie ci służy;)

      Usuń
    4. :))))
      To jeszcze wygadam, że Paweł to jest ode mnie o rok starszy, czyli jest w wieku Dudiego.:)))

      Usuń
    5. eh,też świetnie wygląda. No nie dałabym mu za nic ponad pół wieku:))

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego, Matyldo! :)
    I pamiętaj - to kalendarzowi szkodzi upływ czasu, nie nam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra,dobra,czaruś z ciebie;))))
      Dziękuję ślicznie za życzenia ;)

      Usuń
  8. Dara/Starsza4 maja 2020 14:10

    ode mnie też. Myślałam, że wspólną imprezkę zrobimy we troje na Watrowisku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje;)
      Ja też tak sobie dumałam po cichu bo i Grzesiek wszakże acz wcześniej tego roku;).Cóż,taki mamy klimat;(

      Usuń
  9. NO masz przegapilam urodziny....
    Wszystkiego najlepszego i najpiekniejszego!!!
    Maski nie znosze i nie nosze. Jedynie tylko jak wchodze do miejsc publicznych jak sklep. Ale w sklepach bywam tylko w podrozy, o czym wiesz z innych zrodel;) Normalnie zakupy robi Wspanialy wiec to on jest zamaskowanym bandyta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;)))

      ty to masz dobrze z tym Wspaniałym,mój X-men niestety gania po świecie i zakupy robi sporadycznie acz jak przyjeżdża to zaopatruje mnie solidnie;).Często córka też chodzi do sklepu i tak miałam prawie dwa miesiące spokoju.Jednak w końcu trzeba do praccy i nie ukrywam że jestem zaskoczona ilością ludzi !!! Ale o tym w następnej notce;)

      Usuń
  10. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń
  11. 38 yr old Accounting Assistant I Rheta Siaskowski, hailing from Shediac enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Couponing. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a Maxima. Kliknij po wiecej info

    OdpowiedzUsuń