niedziela, 23 grudnia 2018

kolejny rok,kolejne Święta.Czas gna jak rzeka szalona




- jak tak się dobrze przyjrzeć widać na zdjęciu po lewej stronie ułamek Mikołaja!!! Kawałek rękawa,kieszeń,dłoń....No,no;))))).Trzeba najechać na zdjęcie i kliknąć powiększ
chciałam ten rok w pracy zakończyć przed Świętami.Plan ambitny i prawieżesięudał .Niestety jedna z klientek która odbierała uszyte zasłony złożyła jeszcze jedno zamówienie. Na poszewki idealnie pasujące do firanek i zasłon.No niestetyma na poświętach.I trudno mój plan zrealizowany w 99 % ale oj tam,szyć na tempo i przywozić do pracy nie miałam najmniejszego zamiaru.Kiedyś MUSZĘ odpocząć.To był bardzo ciężki miesiąc a raczej dwa. Chojak ubrany rękami Młodych i naszym też troszeczkę. Lampionowy kalendarz adwentowy uszyty kiedyś tam świeci pięknie,ostatnie pranie w pralce. Jutro wigilia.Bigos dochodzi na piecu ,frajdę mam bo własnym ręcami grzybki w Brzozówce zbierałam i to jakie - prawdziwki,podgrzybki i kozaki bo po maślaki kto by się tam schylał;))))). Jutro kapustka wigilijna,duszone ziemniaczki,paszteciki drożdżowe z kapustką do barszczu (wszędzie będą te grzybki),barszczyk już jest,grzybową przyniesiemy od mamy (jemy z łazankami).Kilka ciast i starczy. Aaaaa - w południe zjawi się druga para Młodych.Będą smażyć RYBKI! (ciut karpia,sola,pstrągi i łosoś ). Prezenty też mamy.A co mi tam. Wczoraj wpadł brat z żoną,bo byli przejazdem . Fajnie tak. Spokojne, na lekkim luzie Święta. Śniegu nie ma a szkoda;(. Oby wszystkim co tu zaglądają też tak spokojnie się świętowało. Bez kłótni,szarpania,nadęcia,z uśmiechem;).

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno bede swietowac na luzie i bez spinki:))) buziaki dla Ciebie:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomo.A u nas też było fajowo.W sumie wigilia zaczęła się ....w kuchni;). Siedzieliśmy,szykowaliśmy wspólnie,każdy coś tam pomógł.Tak lubię;)

      Usuń
  3. Buziaki i uściski dla Ciebie i całej Rodzinki.
    Niech spokój, luz i miłość zapanuje w domu.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;).Reszcie przekażę;).
      Było właśnie tak jak piszesz!

      Usuń
  4. Zobaczylam Mikolaja!!! Ale nie wiem, czy to ten, ktory mi prezentow nie przywiozl? :))))
    Swietuj spokojnie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))) widocznie u nas zasiedział się dłużej.No paskud jeden;)
      Pozdrawiam również;)

      Usuń
  5. A my uciekliśmy na Święta w poszukiwaniu śniegu (udało się!) więc dopiero teraz dopisuję się do życzeń przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no słyszałam,słyszałam żeście wyjechali;).Mój brat z żoną byli w Murzasichlu,znaczy niedaleczko acz super zimy nie było;)

      Usuń
  6. u mnie też święta na luzie , coraz więcej ludzi potrafi bez spiny , społeczeństwo dojrzewa , wesołych po świętach i spokojnego wejścia w Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nigdy spiny u nas nie było.Spokojnie prześpię Sylwestra tak myślę;))))

      Usuń
  7. Wszystkiego co dobre w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia i wszelkiego dobra w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tüv - już gromnicznej przeszło. Naskrob coś. Choinka rozebrana?

    OdpowiedzUsuń
  10. 46 yr old Web Developer II Travus Chewter, hailing from Mount Albert enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Sand art. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a MR2. sprawdz moj blog

    OdpowiedzUsuń