sobota, 31 lipca 2021

dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień.......

Utknęłam.

Jakoś coraz mniej mnie tu a więcej w realu.

Odrabiam zaległości.

Kiedyś przywiązana do miejsca pracą,teraz usiłuję poznać świat zewnętrzny.

Chyba ....nie wiem co chciałam napisać.

Chyba zaczęłam blogowanie 3 lub 5 lipca DWADZIEŚCIA LAT TEMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiecie ile to lat życia? Moje dziecki dorosły,mój przyjaciel,wielki i jedyny przyjaciel płci męskiej zdążył umrzeć,czego nie potrafię przyjąć do wiadomości..........................................................

Umarła moja koteczka Czarnusia.....

Jedno dziecko na tyle dorosło że syn w końcu przeniósł się na swoje,daleko od nas i nawet się ożenił!

Ba! Będę miała WNUCZKĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z tego związku syna,acz serio mhyślałam że psie wnuki będę mieć tylko...

Mam przemiłą synową.Mam nadzieję że będę dobrą babcią,bo staram się być dobrą teściową,chociać cóż....temu sprzyja odległość;)))

Córa znalazła NieZięcia i w końcu po remoncie przeprowadzili się na poddasze,co nasza zwierzyna nie chce zaakcepotować .

Rudka postarzała się z wdziękiem ale przez to że DZIESIĘĆ ponad lat mieszkała w pokoju na parterze przy nas,nie chce zaakceptować faktu że teraz mieszka na poddaszu.Kiedy widzę ją jak po spacerze staje w drzwiach swojego dawnego gniazda ,wącha powietrze i smętnie oddala się na legowisko u mnie,serce mi się kraje ...

O dziwo KUBEK (kocurek) też świruje.Stado mu się rozpełzło i on protestuje,bo jak to ?!?!

Dziś zadzwoniła sąsiadka do matki że umarł nasz ulubiony sąsiad................Matka jest jedną z NAJSTARSZYCH MIESZKANEK naszego niewielkiego osiedla (jedna taka sąsiadka z domku obok ma 92 lata a matka skończyła W STYCZNIU 89 LAT....) i poczuła że....no ....poczuła brzemię czasu;( .

Brzemię czasu i smugę cienia czuję i JA....Kurwwa mać.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości :) Dobrze mieć takie zapiski i móc do nich wracać , pamięć jest zawodna, a i z perspektywy czasu trochę zmienia się ogląd rzeczy. Rzeczywiście trudno uwierzyć, że tyle lat już blogujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. część mam gdzieś w kompie zgrane,szkoda trochę tamtego bloga ale cóż.Lubiłam czasem sprawdzać co się działo w konkretnym czasie;)). Tak,trudno uwierzyć w upływ czasu, nieogarniam.

      Usuń
  2. niedawno odkryłam, że można mieć czas dla siebie, że nie trzeba pisać, odpisywać, publikować, odpisywać na komentarze, odwiedzać,
    można po prostu czytać książkę albo spać,

    spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Otóż,właśnie próbowałam! Byłam naa koloniach;)),szyciowych/patchworkowych i było mi bardzo dobrze.Nie mam w fonie fb ani instagramu,tv nie oglądałam za to gadałam,gadałam,chodizłam naa wycieczki i znów gadałam;) Jak miło!

      Usuń
  3. Gratulacje!
    Moje blogowanie też trwa i trwa. Na przestrzeni lat tyle się zmieniło... Fajnie jest wrócić do takich zapisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? Czasem to co kiedyś napisane wydaje się nierealne;)))

      Usuń
  4. tuv czemu tak daleko jestes? Nie tylko dlatego, że portki mam do przefastrygowania na kolanie? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego! Piękna dwudziestoletnia ;) (i ta pagina internetowa i sama Autorka ;) ). Co najmniej kolejnej takiej "dwudziestki" i pomysłów na pisanie bez liku Ci życzę :)

    U mnie w lutym przyszłego roku minie już 15 lat. I też sporo sięę zmieniło. Większość moich planów na przyszłość runęła boleśnie i z hukiem, w ciągu 10 lat zmarło niemal tyle samo osób z rodziny, spełniło się kilka wyczekiwanych marzeń... Ot, Życie.

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Celcie. Przepraszam że dopiero teraz tu dotarłam ale życie zasysa;)

      Usuń
  6. Jak to sie stalo, ze mnie tu jeszcze nie bylo??? W sumie wiem, przetwory mnie docisnely do sciany 😂😂😂😂 i podobnie jak Ciebie zycie realne.
    Gratuluje babciowania!!! Wiem, ze to dopiero przyszlosc i dodatkowo na odleglosc ale jednak Babcia to bardzo mily zawod.
    Ja nawet nie wiem jak dlugo bloguje, wiem, ze ten zamkniety na wszystkie spusty przydaje sie jak trzeba cos odszukac a pamiec zawodzi.

    OdpowiedzUsuń