niedziela, 8 grudnia 2019

Niby Toledo ciąg dalszy ale trochę zapomniałam...

niesamowite są te zaułki....



A potem idziesz i masz takie cudo...




Właściwie na każdym kroku można potknąć się o katedrę....



Która w pełnym słońcu,na tle błękitnego nieba robi wrażenie....

I nagle,bez zapowiedzi,roztacza się przed tobą taki niesamowity widok.Jesteśmy na wzgórzu a pod nami....




rzut oka na miasto w dole.Samochody karnie stoją na poboczu bo droga mikra...



Zabytki mieszają się z nowoczesnością,wszędzie samochody...


Wąskie uliczki,coś fantastycznego,tam człowiek ledwo się mieści.Schody,tych sporo bo pniemy się po wzgórzach...

I widoki....widoki...



W końcu poczułem głód.Zwiedzanie jest męczące ,dodatkowo biegasz pod górkę,z górki itp.No to postanowiłem coś zjeść.Do McDonaldsa już nie wlazłem po przygodzie z kiblem,za to obok był bar wyglądający zachęcająco.


Najpierw zapytałem o cenę posiłku ,heheheh.9 euro ,można siadać.W mroku drzwi chował się zaganiacz,jak tylko zwalniałeś kroku i oglądałeś menu to natychmiast podchodził i zachęcał gestem ręki.Szukał stolika,przynosił przyprawy,jakieś poczekadło tez....Gość zaproponował dość sensownie wyglądające danie.Rzuca się na węgle kawał mięcha ,opieka z dwóch stron i gotowe.Do tego surówki.No nie powiem dobre było ale jakieś takie żylaste....jego brzeg skrzętnie omijałem
Potem kawa i znów w drogę,bo dnia szkoda...

I znów rzut na miasto w dole....



Nałaziłem się bardzo a potem okazało się że na to cholerne wzgórze można ....WJECHAĆ SCHODAMI !!!!!!!!!!!!!!!



Jeszcze rzut oka na miasto w drodze do samochodu....


I to byłoby na tyle...za krótko,trzeba tam spędzić o wiele więcej czasu niżja ale i tak nie żałuję;)))

5 komentarzy:

  1. Oj tam, schodami to kazdy glupi potrafi😀😀😀
    Widoki były warte tego wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwyciły mnie te widoki.jak fajnie że wyszło mu słońce i było w miarę ciepło

      Usuń
  2. Widoki cudowne, tylko jak jeździć takimi uliczkami? Ruchome schody mnie rozbroiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schody to pewnie ukłon w stronę turystów;)))

      A JEŹDZIĆ PRAWIE SIE nie da.Lokalsi wiedzą co i jak ale i oni niektórymi tylko chodzą;)

      Usuń
  3. 24 yrs old Programmer III Werner Mapston, hailing from Igloolik enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Homebrewing. Took a trip to Barcelona and drives a Oldsmobile F-88. kliknij na ta strone

    OdpowiedzUsuń