wtorek, 9 stycznia 2018

Cały ten ZUS!!!

Zawiesiłam działanie swojej osobistej firmy i miał mnie wpisać X-men do swojej,jak dawniej było.
Zawieszenie trwa minut pięć ale ponowna rejestracja ....
No ludzie !!! droga przez mękę w tym Zussie!!!
Po Sylwestrze wypchałam X-mena by mi to załatwił - ciągłość się liczy do L-4 co nie?
Wziął druki ale nie miał czasu posiedzieć i dokończyć.Wypełnił w domu podjechał dnia następnego,złożył i git.
Ale dopiero w niedzielę coś go tknęło i mówi - tuv,oni chyba tylko wpisali cię do ubezpieczenia a nie do współpracy! No nie ukrywam,witki mi opadły.Sprawdzał w tym całym e-puap i faktycznie,ba tam nawet jeszcze nie figurowałam jako osoba a jako zgłoszenie....
Pogalopował w poniedziałek ,babka mu NA PALCACH RĘKI wyliczyła że jeszcze zdąży bo magiczne SIEDEM DNI od mojego wyrejestrowania upływa (ciągłość,kurwa,ciągłość)no a że do pracy na 8.00 a Zus też od 8.00 to postanowił wpisać mnie przez e-puap,co WOLNO i NAWET się powinno,bo szybciej.
Porwał ze sobą druki,które ja potem miałam dodatkowo zanieść do ZUSu i po pracy,tak gdzieś wyjątkowo jak n X-mena wcześnie koło 16.00 zaczął mnie wpisywać.
ISTOTNE SŁOWO - ZACZĄŁ !!!
Zaznaczam ostatni dzień kiedy to mógł bez szkody dla mnie zrobić.Mógł ale ....nie zrobił bo kurwa nie,nie i nie chciał system mojego zgłoszenia przyjąć.Próbował tak,siak,srak ażw końcu pojawiło się info że system ma awarię i będzie dostępny o godzinie 22.30.....
Taaaaaa,co kilkanaście minut próbował ale awaria trwała w najlepsze (kurwa a miałam nadzieję że zła passa się już skończyła i NICZEGO NIE UDA MI SIĘ ZEPSUĆ !!!!!!!!!!!!!br> No trochę żeśmy się pokłócili przy tym bo MÓGŁ to zrobić między świętami ,jak miał niby wolne NIE ?!?
Pani w ZUSIE dziś skoro świt stwierdziła słodko że była MEGA awaria ale to niewiele mi daje bo PRZEPADŁA ciągłość i chuj...
Trzeba znów trzy miesiące od 9 stycznia wpłacać bez poślizgu to dopiero jakby co mam prawo do L-4 i wypłaty zasiłku chorobowego.............KURWA MAĆ!!!!!!!!!!!
@#!%$!!!!!
Nigdy w życiu nie korzystałam ale wiadomo,jak nie można to nagle itp...
I tym pozytywnym akcentem....

6 komentarzy:

  1. Tuv ale od 1 stycznia u was to powinien mieć już Xmen logowanie do ZUS przez Internet - zdaje się, że obowiązek jest już teraz, że weszło to razem ze zmianą co to wprowadziła 1 indywidualne konto do rozliczeń, a nie każde osobno do innego rodzaju składki.
    U nas, na wygwizdówku, działalność ( w sensie właściciel) od 2 stycznia maltretują tylko elektronicznie, i papierowo to tylko jeśli jakieś wyjątkowe wyjątki.

    to jakieś chyba coś podobne jest, nie e-puap, ale szczegółów nie znam, się nie interesowałam, bo mnie to do niczego nie potrzebne, ale jeden ktoś tam marudził, że coś się zmienia takiego i że teraz to połowa ciułaczy zginie jak ciotka w Czechach, bo u nas na zadupiu nadal nie wszystkie działalności mają internety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dem,plik kontrolny od stycznia wysyłamy raz na miesiac do US,to inna bajka i to nei ma nic wspólnego z ZUSEM....

      A ZUS - przy nas pani skasował ten cholerny nr dowodu ,mnie zarejestrowala i wpisała i ............NIC nie ma bo kurwa to trwa,trwa i trwać będzie chyba ze dwa tygodnie;(

      Usuń
  2. Znowu wiatr w plecy? Nie mogę uwierzyć, że jeszcze trwa ten pechowy czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń