niedziela, 13 września 2020

Dziwny jest ten świat że posłużę się cytatem

Dziwny świat,dziwna ja.
Jestem medycznym dziwolągiem co potwierdziło trzech lekarzy a raczej zębologów.


To widok kawałka mojej szczęki,ciąg dalszy jest po lewej stronie co ucięłam,po co mam was straszyć;). Niemniej widać tu o co chodzi. Otóż o ZĘBA który wyrósł sobie radośnie w ddość dziwnym miejscu i mi dokucza.Gdyby nie ta technologia,to bym żyła dalej w nieświadomości i być może w nieskońćzonoś bym leczyła NIE WIEM CO.A tak postraszono mnie operacją - bo wie pani,za lat kilka może to pani mocno dokuczyć. Już dokucza;(.Leczono mnie na zapalenie ucha i to telefonicznie prawdaż.....No bo skąd taki ból? Potem miałam kanałowe leczenie przez koronę... zęba który jest jakby POD tym dziwadłem.ALe niestety,pomimo antybiotyku ból nie ustępował a nawet się potęgował.No to znów usiadłam na fotelu i miałam zabieg oczyszczania okolic zęba z czegoś tam .Oczyszczanie wymagało rozcięcia dziąsła - siedzę sobie na fotelu (przyszłam niby na kosultacje) i słyszę...skalpel nr 15 poproszę....A!AA!A!....
Na razie jest dobrze acz musiały minąć dwa tygodnie by to się wszystko uspokoiło...ból znaczy.No i opuchlizna zeszła (chwalę maseczki,bo maskowały mój opuchnięty policzek)
W pracy jest trochę pracy i niepokojących przypadków również.Wyszło że kolega którego lubię,czasem z nim rozmawiałam,ostatnio jeźddziliśmy tym samym autobusem jest chory.Ma schizofrenię.No bywa,brał leki i było ok.Niestety przestał je brać sam z siebie i dobrze że kilka dni temu zaspałam,bo zrobił jazdę w autobusie....Było niebezpiecznie,był agresywny , raczej nie będągo chcieli w pracy trzymać.
Tyle rzeczy chciałam napisać a teraz to mi umyka.
Siedzę jak na szpilkach,czekam na wieści X-mena z drogi.Wieści będą dopiero jutro,jak dobrze pójdzie.Dlaczego?
Kosowo - do kwietnia było wszystko normalnie,komórki działały.Ale Serbowie się wkurzyli o wpływy i kasę i wysadzili w Kosowie maszty telefoniczne... Na to rzecz jasna odpowiedzieli tubylcy i wysadzili serbskie.W tle są Albańczycy.I tak to się plecie.
Byłam w ZOO,widziałam pingwiny,spędziłąm uroczy weekend na spacerach z Rudką ale o tym następnym razem.

10 komentarzy:

  1. O zesz!!!!!!
    Zdjecie mi nic nie mowi, bo nie potrafie sie dopatrzyc o co chodzi, ale Twoj opis wystarczy za dziesiec zdjec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star - dla ciebie zmieniłam zdjęcie....

      Usuń
    2. chirurg szczękowy ze szpitala uznał że to będzie bardzo ciężki zabieg a raczej operacja,będą się musieli dostać do zęba od strony podniebienia...a potem kurka wodna rehabilitacja....na razie dałam sobie spokój.

      Usuń
    3. Dzieki, teraz zatrybilam... faktycznie w zyciu bym sie czegos takiego nie spodziewala. I nie dziwie Ci sie, ze odlozylas... z drugiej strony uwazaj, bo moj Junior tak odlozyl niewielki "babel" ropy pod zebem... Gdyby to zrobil od razu to daloby sie jakos usunac te rope operacyjnie oszczedzajac zab, ale ze odlozyl to zab polecial:((( Na szczescie to dolny i prawie zupelnie z tylu:)) OK wiem zeby z tylu glowy nie rosna, ale mysle ze wiesz o co mi chodzi.

      Usuń
  2. No też sobie wybrał miejsce, ząb paskudny. Faktycznie, tam one nie bywają. Ale jeśli on już teraz Ci dokucza, to przemyśl kwestię zabiegu, chociaż to wygląda niefajnie.
    Hmm... osobiście to chciałabym zobaczyć minę lekarza, który zobaczył to zdjęcie...:)
    Ja miałam tylko problematyczną ósemkę (w sumie trzy, ale z jedną był poważny problem) i to dawało bardzo silne bóle głowy. Takie migrenowe, że wymiotowałam i miałam koszmarne zawroty głowy. Nawet u neurologa byłam. Przeszło po usunięciu ósemki.
    A w Kosowie, jak widać, tradycyjnie "gorąco"...

    OdpowiedzUsuń
  3. powinnam uściślić.Nikt mi nie zrobi operacji "ot tak" która wymaga hospitalizacji na chirurgii szczękowej.Musi być poważny powód .Na razie jak na dzień dzisiejszy stwierdzam że jest ok,zresztą idę za chwilę na kontrolę.Niemniej będę pod nadzorem i za jakiś czas powtórzymy tomografię- niestety nie mam takiego panoramicznego zdjęcia z przeszłości i nie ma tego co jest teraz z czym porównać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK najwazniejesze, ze masz to pod kontrola. Jak masz czas to zerknij tam gdzie Ty wiesz a ja rozumiem:)))

      Usuń
  4. 41 year-old Accountant I Randall Longmuir, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Astronomy. Took a trip to Pearling and drives a Sonata. wejdz na strone

    OdpowiedzUsuń