niedziela, 16 lutego 2020

panie i panowie....czy ktoś zna odpowiedź na moje pytanie?

panie i panowie

panowie i panie.

czy ktoś z was zna odpowiedź

na moje pytanie?

mianowicie chcę zapytać

skąd się biorą tacy dranie,

którzy wszystkim dookoła

narzucają swoje zdanie?

którzy zawsze mają rację,

którzy zawsze mają rację,

którzy zawsze mają rację

i poglądy najsłuszniejsze,

którzy wiedzą co w niej ważne,

a co dużo ważniejsze,

którzy chcą mi znajdować przyjaciół,

jak i wrogów,

skąd się biorą tacy ludzie

o ambicjach bogów..................



po kolonoskopii doszłam do siebie po tygodniu.Nie,nic tam nie bolało,nic się nie lało itepe.Spokojnie.Ale rozedrgany człowiek w środku w końcu się uspokoił.Tak jestem nerwowa a moje wątpia tym bardziej.
Do tego doszedł stres spowodowany dość dziwną/niemiłą/niezrozumiałą/wkurzającą sytuacją rodzinną. Nie miałam pojęcia jak bardzo ludzie uwielbiają się wtrącać w nie swoje sprawy!!! No wiem rodzina.Ale akurat te osoby NIE SĄ STRONĄ a namącili i to znacznie,do tego w moim własnym domu,a ja nie umiałam się skutecznie obronić.Jak nie wiadomo o co chodzi ,to chodzi o pieniądze.....Sarenka z jelonkiem.O moje pieniądze żeby nie było;))). Na razie stan zawieszenia.Ciekawe co z tego wyniknie....

3 komentarze:

  1. Niech wyniknie wyprostowanie spraw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  3. 27 year-old Database Administrator III Aarika Rowbrey, hailing from Whistler enjoys watching movies like "Resident, The" and Orienteering. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Ferrari 250 LM. Odwiedz strony

    OdpowiedzUsuń